وریفای کوکوین چیست؟

۸ بازديد
وریفای کوکوین یا احراز هویت کوکوین فرآیندی است که طی آن اطلاعات شخصی و هویتی شما توسط صرافی بررسی و تأیید می‌شود. این فرآیند برای افزایش امنیت حساب شما و جلوگیری از فعالیت‌های پولشویی و سایر جرایم مالی انجام می‌شود.


مزایای وریفای کوکوین:
افزایش امنیت حساب شما
افزایش حد برداشت روزانه
دسترسی به تمام خدمات صرافی کوکوین


 
 
اطلاعات شخصی خود را مانند نام کامل، تاریخ تولد، کشور محل سکونت و شماره شناسایی را ارائه دهید. به یاد داشته باشید احراز هویت کوکوین با کارت ملی ایرانی امکان پذیر نیست . شما برای برخورد با مشکل صرافی کوکوین با این موضوع می توانید خرید اکانت وریفای شده کوکوین را از افراد متخصص و معتبر انجام دهید. 


مدارک مورد نیاز برای وریفای کوکوین:
کارت ملی
پاسپورت
گواهینامه رانندگی

نکته : فقط یک مورد از مدارک بالا نیاز خواهد شد و اینکه ایمیل معتبر نیز باید داشته باشید . اگر با شماره تلفن بخواهید وریفای kucoin را انجام دهید ، خرید سیم کارت خارجی به شما توصیه می شود. تا بتوانید دور زدن احراز هویت کوکوین شاهد باشید. 

نکات مهم در مورد وریفای کوکوین:
تمام اطلاعات خود را به طور دقیق و صحیح وارد کنید.
از تصاویر واضح و با کیفیت برای آپلود استفاده کنید.
در صورت بروز مشکل، می‌توانید از پشتیبانی صرافی کوکوین کمک بگیرید.


جایگزین کوکوین : می توانید برای این منظور وریفای بایننس ، احراز هویت بای بیت ، وریفای اوکی ایکس و همچنین وریفای بینگ ایکس را داشته باشید. 

آیا وریفای کوکوین برای ایرانیان امکان‌پذیر است؟
بله، وریفای کوکوین برای ایرانیان امکان‌پذیر است. اما به دلیل تحریم‌ها، کاربران ایرانی باید از ابزارهای تغییر IP استفاده کنند تا هویت خود را پنهان کنند. خرید سرور مجازی امارات برای ترید می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. 
 

 
 
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.